FORUM


         

Comentarii

  1. 12 februarie Cristi Stms
    FORMATIA *BAD BOYS BLUE*
    Avem un fenomen comun in lumea muzicii numit BAD BOYS BLUE !
    De mai bine de 20 de ani aceasta formatie ne-a ajutat sa respiram in viata mai curat, atinsi de mireasma melodica a muzicii frumoase, iar bataile inimii au urmat ritmuri de bucurie si nostalgie descoperind maretia vietii traite intr-o inaltatoare iubire.
    BAD BOYS BLUE * FOREVER - Multumiri primului roman descoperit, admirator adevarat al acestei formatii de suflet.

    13 februarie Liviu Dănilă
    Ma bucur ca impartasim o pasiune comuna. Sunt fanul acestei trupe din 1991 si am ramas cu muzica lor in sange.
    In 2004 am lansat in Bucuresti si primul meu proiect discografic "Orizont" care a fost apreciat de editori si jurnalisti (mai ales la radio).
    Una din piesele mele, este piratata de "internauti" si o poti gasi pe google (Liviu Danila - Juramant de dragoste).
    Te rog sa-mi lasi o adresa de mail si un numar de mobil pentru ca esti primul fan BBB pe care l-am intalnit pana acum.
    Poti accesa si pagina mea de blog www.liviudanila.blogspot.com si sa-mi lasi adresa blogului/site-ului tau pentru schimburi de link (mi-ar face mare placere). Ma bucur ca existi.
    Liviu Dănilă

    13 februarie Cristi Stms
    Pe muzica celor de la Bad Boys Blue am adaptat o compozitie proprie de versuri in limba romana, pe care le-am inregistrat pe calculator intr-o redare de sunet nu tocmai excelenta ca cele dintr-un studio modern. E o consideratie plina de suflet apreciata de prieteni, care va avea o placuta continuitate cel putin personala. Am tradus si postat in forma de subtitrare pe youtube versurile de la *Save Your Love*; *A Train To Nowhere*...etc. BAD BOYS BLUE ramane prin acuratetea melodiilor lor un simbol al muzicii frumoase, o imbinare placuta intre nostalgie si bucurie, prin care noi cei ce am stiut sa pretuim calitatea si frumusetea artei muzicale ne vom delecta si inalta mereu. stms10@yahoo.com Cu bucurie, Liviu. BAD*BOYS*BLUE FOREVER ! (*House*Of*Silence - piesa favorita)

    13 februarie Cristi Stms
    Superba piesa * Juramant de Dragoste* Multumesc mult.

    13 februarie Liviu Dănilă
    Mi-e greu sa ma decid asupra unei singure piese asa cum ai facut tu. Toate au un farmec aparte si sunt imposibil de ierarhizat. Cu mare greutate aleg insa piesa "Somewhere In My Heart" care imi provoaca o stare hipnotica.
    Numai bine Cristi!

    Cristi Stms
    Intr-adevar majoritatea sunt de nota 10 ! Foarte putine de 9, 8 sau 7. Dar *House of Silence* pentru mine reprezinta o mistica romantica as putea spune are ceva ce ma caracterizeaza si care ma incarca parca cu o energie edenica. Nu hipnotizam, doar traim frumusetea muzicii. In general mi-a intrat cel mai mult la suflet perioada 1988 - 1992, cu Till the End of Time, Lonely Weekend, Show me the Way, Jenny Come Home, HOUSE OF SILENCE, SAVE YOUR LOVE, I Totally Miss You... dar si perioada lui Trevor Taylor cu BLUE MOON, For Your Love, You re A Woman, etc etc... Superba si piesa SOMEWHERE IN MY HEART, intr-adevar te tine intr-un spatiu destul de inalt ! Multumirii producatorului Tony Hendrik pt acest gen de muzica, dar si celorlalti. PS- Poate ar fi bine sa facem un site in Romania dedicat acestei formatii. Ceva de genul - badboysblue.ro - GOD BLESS YOU, LIVIU !

    RăspundețiȘtergere
  2. 13 februarie Liviu Dănilă
    Mi-au placut si imi plac toate piesele pe care le-ai mentionat. Ma intristez cand ascult piesele lui Trevor Taylor si Andrew Thomas pentru ca au plecat de langa noi. Vocea lui John a fost mereu referata de mine si evident piesele cantate de el. Cred ca Bad Boys Blue are doua perioade de succes si de evolutie oarecum diferite: perioada clasica a lui Trevor si perioada moderna (schimbare si adaptare ca stil si sound) a lui John. Sunt partinitor si afirm ca prefer ultima perioada dar nu sunt obiectiv in apreciere. Perioada lui Trevor este considerata cea mai buna perioada a lui Bad Boys Blue, anii cand s-au lansat cele mai mari hituri (cu exceptia lui Come Back and Stay care trebuia cantata initial tot de Trevor). Dupa plecarea lui Trevor (orgoliul ranit al primului solist si animozitatile cu John) trupa a pierdut mult din consistenta si impact. Erau anii '90 cand cumparam de pe tarabe tot ce gaseam cu ei (casete piratate care se auzeau ingrozitor dar pe care le colectionam in cate 3-4 exemplare) si apoi anii de facultate cand au primit cadou primul lor CD (Super 20 original BMG). Eram atat de fericit si implinit. Fiecare examen la universitate il incepeam in dimineata respectiva cu cate un album ascultat in timp ce ma imbracam. Fiecare examen prietene a fost un succes. Erau un talisman care imi purta noroc. Apoi am intrat in mileniul III si am inlocuit casetele cu cd-urile si apoi cu dvd-urile. Am toate albumele si LP-urilor in original. Le-am dublat prin copierea lor in format mp3 de 320 kbs pentru uzul de zi cu zi.
    Mi-a placut si perioadele din '90 reprezentate de inlocuitorii lui Trevor Taylor, Trevor Bannister si Mo Russel. Ultimul a fost genial in albumele Back... si Continued din 1998 si 1999.
    Nu mi-au placut implanturile de dupa 1999 - 2000 cu Kevin McCoy si sciziunea dintre John si Andrew. Acum il apreciez pe John si noua varianta BBB dar nu-l reconsider pe Carlos Ferreira ca membru al formatiei mele de suflet. John a dorit sa pastreze ideea si liantul insa a pierdut continutul si prestanta trupei. Dar orice lucru nu ramane ramane pur si nici longeviv (desi mi-as fi dorit).
    In ceea ce priveste site-ul sunt de acord si este un lucru extraordinar. Sunt deschis la orice propunere.
    Voi ramane toata viata fan al acestei minunate trupe. BBB Forever!
    GOD BLESS YOU, Cristi!

    13 februarieLiviu Dănilă
    Scuze pentru redactare si pentru anumite cuvinte pe care nu le-am scris intregi. Am redactat textul cu emotie si cu bucurie in timp ce ma aflam intr-o coloana de masini pe Valea Prahovei. In astfel de momente ai tot timpul din lume. Numai bine!

    13 februarie Cristi Stms
    Multumesc Liviu pt frumoasele dezvaluiri in care pot spune ca m'am regasit si eu, sentiment pt care iti pot spune ca semanam mult. Si daca cei ce seamana se aduna, iata ca am mai gasit pe facebook un fan adevarat Bad Boys Blue si anume Alexandru Tudor. Unindu'ne mai multi poate vom crea site'ul mentionat. In ceea ce priveste Carlos, recunosc si eu ca e cam in plus, dar trebuia sa continuie trupa cumva. Sincer, John poate ar fi trebuit sa incerce si o cariera solo tinand cont ca vocea i s'a subtiat si nu mai e ca in anii 80-90. Dar sunt binevenite, desigur si alte piese noi. A fost formidabil, la fel si Trevor si nu m'am putut decide cine are vocea mai placuta. Cred totusi ca inclin putin mai mult spre John, poate si datorita faptului ca majoritatea pieselor sunt interpretate de el. M'ar interesa ceva informatii despre viata personala a lui John. Stiam doar ca e casatorit si are o fetita. Cu bucurie, Cristi 4 Liviu. *BAD BOYS BLUE *FOREVER

    13 februarie Cristi Stms
    Acum ma folosesc de mobil. Sunt si eu pe drumuri. Deci, iertare daca am facut ceva gafe gramaticale... Cand ascult Bad Boys Blue, fie la casti sau acasa la boxe, atat le spun la prieteni: Intru in emisfera *BAD*BOYS*BLUE* ca o stea calatoare Dincolo de spiritul vremii actuale. *StMS

    RăspundețiȘtergere
  3. 15 februarie Cristi Stms
    ...Liviu, am vorbit la telefon cu Alex - poate cel mai consacrat fan Bad Boys Blue din tara si mi-a spus ca deja are rezervat un server pt viitorul site badboysblue.ro (am fost in acelasi gand) la care noi impreuna cu alti admiratori vom ajuta pt o realizare cat mai reusita. El se cunoaste foarte bine cu managerul Mike, dar si cu solistul John McInerney, a vorbit de multe ori cu ei si s-au intalnit. Am sa te rog sa discuti si tu cu Alexandru Tudor si nu vei regreta... Nr lui de mobil e 0754025001. Iar al meu 0745858503. Cu mult drag, Cristi - BAD*BOYS*BLUE *FOREVER

    15 februarie Liviu Dănilă
    Am notat numerele si voi discuta si eu cu Alex in cel mai scurt timp. In aceste zile am de organizat Conferinta Municipala a Partidului Conservator si sper sa se termine totul cu bine. Apoi voi merge la Bruxelles pentru un schimb de experienta cu liderii PC din PE. In orice caz, indiferent de ceea ce avem de facut, ma voi dedica proiectului nostru pentru Bad Boys Blue.

    9 martie Liviu Dănilă
    Salut Cristi
    Am vorbit cu Alexandru acum cateva saptamani la telefon si a ramas sa-mi dea un semn. N-am primit niciun raspuns de atunci.
    Poti conta oricand pe mine.

    9 martie Cristi Stms
    Multumesc Liviu. Se pare ca el va fi managerul principal al site-ului, ceea ce nu cred ca va fi in deficienta proiectului nostru... Mi-a apreciat subtitrarile facute la unele melodii BBB si a ramas chiar incantat rugandu-ma sa colaborez cu el pt o cat mai frumoasa prezentare a fenomenului BAD BOYS BLUE. Nu stiu cat vom reusi, eu am sa-l ajut daca ma va solicita in continuare, dar cred ca el va hotari in mare masura cum vor sta lucrurile... Mi-a spus ca site-ul se va deschide pe 28 martie, dar va trebui ulterior sa fie imbunatatit. Sper sa iasa ceva frumos. Numai bine ! BAD BOYS BLUE*FOREVER

    9 martie Liviu Dănilă
    Multumesc pentru mesaj si tinem legatura. Din dragoste pentru BBB!

    11 aprilie Liviu Dănilă
    Poti incarca cumva pe un server extern (gen Magaupload) toate clipurile cu BBB in format avi traduse de tine si apoi sa-mi dai link-ul de descarcare ? Pe youtube devine din ce in ce mai greu sa copiezi sursele si programele sunt depasite de la o saptamana la alta. Nu este nicio graba. Numai bine!

    11 aprilie Cristi Stms
    Dă-mi te rog până în ora 2 o adresă bună de mail. Ți le trimit prin transfer.ro.
    ti-am mai trimis ceva pe adresa atasata pe facebook, dar nu cred ca ai primit nimic...

    11 aprilie Liviu Dănilă
    Este foarte bine prin transfer.

    RăspundețiȘtergere
  4. Liviu Dănilă
    Am descarcat cele trei arhive fara probleme. Clipurile au o calitate buna iar traducerile tale sunt fidele. Iti multumesc mult prietene!

    Din dragoste pentru BBB.

    RăspundețiȘtergere
  5. Intrdevar sunt printre unicele formatii din ultimii 20 de ani care au facut istorie in domeniul DISCO DANCE.Mias dori sa retraiesc vremurile de atunci cind muzica era muzica nu fasoanele din ziua de azi.Azi se face muzica cu un calculator,nu mai sunt talente adevarate,totul se reduce la imagine sexy si atit..pacat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am crescut cu muzica lor;imi amintesc ca o ascultam la un casetofon rusesc Electronica si ulterior la un magnetofon Mayak;pe vremea aceea le fredonam melodiile si in discoteci erau la moda(anii 80)..acum sunt bucuros ca am gasit backinguri originale si pot sa fac coveruri..sunt 30 de ani si inca iubesc la fel de mult muzica lor..un stil inconfundabil..superbe armonii la refrene..orchestratii antrenante..o priza uriasa la public..melodii "ingrijite" atent prelucrate..iata dupa parerea mea cateva din "ingredientele" acestei retete de succes;.. BBB sunt si raman nemuritori ptr mine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe langa cei 3 magnifici alesi din 3 continente (John, Trevor si Andrew) trio-ul emblema incontestabila a formatiei, un merit deplin si esential il au si cei doi producatori (compozitori & textieri) Tony Hendrik si sotia acestuia Karin Van Hartman.
      In compozitia muzicii revelate dintr-un romantism frumos ingredientul saturatie nu exista.
      Iti multumesc.

      Ștergere
  7. traiesc si mor ptr aceasta muzica numai .cei buni o apreciaza

    RăspundețiȘtergere
  8. .au fost sant si vor fi ptr totdeauna cei mai buni asa cum de eminescu se va auzii pe vecie asa se va auzii si de ei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Varietatea muzicala, profunzimea artistica si stilul interpretativ ii face si acum... actuali si de neegalat.
      Multumesc Sebastian.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu